• پروژه‌ها: طبقه‌بندی‌ها
    • ارزیابی عملکرد فرهنگسراها در دهه فجر 96

      ارزیابی عملکرد فرهنگسراها در دهه فجر 96

       

      ارزیابی عملکرد فرهنگسراها در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در فصل دوم این گزارش و بر مبنای شاخص های حاصل از مصاحبه و مشاهده در 7 محور مورد پایش قرار گرفته است .
      * منظر مخاطب که دو بعد جذب و تکریم مخاطب را پوشش می دهد .
      * منظر فرآیند اجرایی که متشکل از شاخص های امکانات و تجهیزات، مکان اجرای برنامه، روش اجرایی، اطلاع رسانی و مستند سازی و همچنین بُعد نیروی انسانی می باشد.
      * منظر کیفیت که متشکل از شاخص های کیفی متناسب با محتوای فعالیت ها و بر مبنای محور های گفتمان مردم با مردم، شور و نشاط انقلابی، انقلاب ما و حضور همه اقشار مردم، پویش محتوای شهری و انقلابی و پیوست رسانه ای می باشد.
      در این مدل ارزیابی، منظر کمی 30 و منظر کیفی فعالیت ها 70 درصد وزن نمره کل هر فرهنگ سرا را تشکیل می دهد.

       

      مشخصات
      تاریخ شروع :۱۳۹۶/۱۱/۱۲تاریخ خاتمه :۱۳۹۶/۱۱/۲۲مبلغ اعتبار :
      پیمانکار :پژوهشگر: دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی
      پیوست

  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 999,309
    تعداد بازدید امروز : 77
    تعداد بازدید دیروز : 213
    آخرین به روزرسانی : 1399/07/21 13:21
  • پیوند های مرتبط
    سامانه ارزیابی فرهنگی و اجتماعی - سافا
    معاونت برنامه ریزی و توسعه
    سازمان جهانی ارزیابی تاثیر
    سازمان ارزیابی تاثیر اجتماعی فرهنگی تهران
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوا: دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی پروژه ها و سیاست های شهری 
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد