• بخشهای خبری
    • اخبار پر بازدید
    • تازه ترین خبرها
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 29
      کد: 144091
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
      در دومین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی برند سازی مشهد مطرح شد

      مشهد به عنوان یک برند فرهنگی زیارتی

      دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی برندسازی شهر مشهد در دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی پروژه ها و سیاست های شهری شهرداری مشهد برگزار شد. اعضای این جلسه از کارشناسان و متخصصان طیف های مختلف حوزه برند سازی و برنامه ریزی شهری بودند.
      کارگروه  فرهنگی و اجتماعی برندسازی شهری مشهد

      به گزارش واحد رسانه دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی پروژها و سیاست های شهری، دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی برندسازی شهر مشهد در دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی پروژه ها و سیاست های شهری شهرداری مشهد برگزار شد. اعضای این جلسه از کارشناسان و متخصصان طیف های مختلف حوزه برند سازی و برنامه ریزی شهری بودند.

      آقای دکتر کرمانی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد، آقای یک پسر کارشناس خبره فرهنگی و صنایع خلاق در مشهد، آقای مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع استان خراسان رضوی، آقای بارانی مدیر برنامه و بودجه شهرداری، آقای مدرسی مدیر برنامه ریزی فرهنگی شهرداری، آقای اصفهانی زاده رئیس گروه همکاری های بین الملل شهرداری، آقای کلیدری دبیر کمیته برندسازی شهرداری و آقایان وزیری، رمضانی، براری و قدرتی از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این جلسه حضور داشتند. همچنین خانم دکتر اشرف رحیمیان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کرج که در حوزه برندسازی شهری تحقیقات مختلفی انجام داده اند نیز به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند.
      در این جلسه اعضاء به بیان دیدگاه ها و نظرات خود برای برنامه ریزی برندسازی شهر مشهد پرداختند. برند ارگانیک مشهد به عنوان یک برند فرهنگی زیارتی از مواردی بود که مورد تاکید قرار گرفت . همچنین لزوم برنامه ریزی برای استفاده از برند ارگانیک مشهد جهت نو ساختن برند استراتژیک شهر مشهد مورد تاکید قرار گرفت. اهمیت نظرات مردم و طیف های مختلف مردمی در کل کشور برای شکل گیری تصویر جدید و نوسازی شده مشهد از موارد دیگر مورد تاکید اعضاء جلسه بود.
      ارتباط و تعامل با ذینفعان اصلی در سطح شهر و استفاده از نظرات افراد شاخص شهر مشهد در حوزه ها و طیف های فکری مختلف و برنامه ریزی خبرگانی در جلسات متعدد و رسیدن به اجماع در این خصوص از مواردی بود که اعضاء بر آن تاکید داشتند.
      کارگروه فرهنگی اجتماعی یکی از سه کارگروهی است که ذیل کمیته برندسازی شهر مشهد با حضور معاونان محترم شهردار شکل گرفته است و مقرر شد جلسات منظم به منظور تضارب آراء متخصصان این حوزه و رسیدن به اجماع نخبگانی برگزار گردد.
       

      تعداد بازدید: 29
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر

  • آمار بازدید
    مجموع بازدیدها : 202,604
    تعداد بازدید امروز : 602
    تعداد بازدید دیروز : 1,360
    آخرین به روزرسانی : 1397/02/30 10:47
  • پیوند های مرتبط
    سامانه ارزیابی فرهنگی و اجتماعی - سافا
    معاونت برنامه ریزی و توسعه
    سازمان جهانی ارزیابی تاثیر
    سازمان ارزیابی تاثیر اجتماعی فرهنگی تهران
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوا: دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی پروژه ها و سیاست های شهری 
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد